Jag har haft en helt underbar fotosommar och nu tänkte jag att det är dags att ta tag i att visa alla underbara bilder och kunder jag fått äran att träffa. Först ut blir Sofie & Fredde som jag träffade i slutet av Maj i Helsingborg och vi hade en helt underbar fotograferingm, vädret var perfekt och timmarna bara flög iväg och klockan var närmare 21.30 när jag satte mig på tåget hem.
 
Så medan ni kollar igenom bilderna ska jag fortsätta med mitt pluggandet. Har mycket att göra resten av veckan då jag har min första examination nästa vecka och jag är redan supernervös!
 
Kommentarer
Becca

Otroligt fint !

claudia

då fina bilder <3
Ja de e helt galet underbart !:D
vi måste ju ses :D

Svar: JAAA det måste vi!
Vart var det ni bodde ?

kram! <3
ACIRES - Fotograf i Skåne

Claudia

Japp, två pojkar ;)

Malin Stagenmark

Underbara bilder! Vad duktig du är! :) blir inspirerad. Jag kommer åka till Helsingborg i aug för att fotografera bröllop, funderat på att vara kvar där några dagar! Om du vill så träffas jag gärna för lite fotopromenad i Helsingborgs härliga omgivningar! Med vänlig hälsning, Malin


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback