Massor av fotograferingar väntar på att jag ska ta tag i dom. Först ut är i alla fall en gravidfotografering från Augusti.
 
Om en timme har jag min muntliga examination i historia kursen och jag är fruktansvärt nervös men försöker tänka att det kommer nog gå bra ändå och det kommer vara skönt att ha avslutat ytterliggare en kurs. Tills dess redigerar jag en massa bilder. Har hunnit klart med några leveranser men fler väntar och en extra arm hade inte varit fel dagar som dessa. Men jag älskar att ha mycket att göra och blir ännu mer produktiv då samt att extra inspiration brukar dyka upp då.
 
Men nu ska jag fortsätta redigerandet samt repetera allt från antikens grekland till vietnamnkriget..
 
Kommentarer
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Det tar tid att fixa bilder, men ibland är det sjukt roligt också att fixa bilder!

lena lindroth

vad är det för program du använder? :)

Tess

Åh, vad fint det ser ut! :) Kram

Rebecca - Fotograf i Karlstad

Ser ut att vara riktigt fina bilder !

Amanda E

Det ser bra ut! Snyggt! :)

Jag heter "amandagrisen" på instagram! :) Ha en fin kväll!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback