Vilken härlig helg jag har haft. I lördags hade vi helt underbart väder och jag hade två härliga familjefotograferingar inbokade då. Perfekt!

En av dom var detta härliga par ovan som jag förevigade tillsammans med deras två charmiga barn och jag har en hel drös med nya favoriter från båda fotograferingarna. Men just nu får dom ligga en stund till för jag måste få pluggat lite idag för på onsdag har jag min första examination. Men jag ska även ikväll träffa ett av nästa års brudpar för ett litet möte och inte vilket par som helst utan ett som jag redan träffat innan och tagit underbara kärleksbilder på men som nu har bokat mig för sitt bröllop. Så roligt och jag längtar redan till nästa sommar!
 
Kommentarer
claudia

ingen aning än haha!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback