Då vart det dags att ta tag i alla dessa bilder som ligger och vänta på att få visas för världen och nu ska ni få se fina Sofies bilder.

Sofie och jag pratade om att boka en gravidfotografering i somras men vi hade svårt att hitta en tid som passade oss alla och tillslut rann det ut i sanden men en dag i september satt jag och rensade bland mail och konversationer och hittade vår konversation och tänkte att jag fick skriva och fråga om bebisen anlänt eller om det fortfarande var intressant med gravidbilder och vet ni vad. Bebisen hade inte kommit men Sofie var 5 (!!) dagar över tiden så vi bestämde snabbt och lätt att vi skulle boka in en fotografering redan samma eftermiddag och några timmar möttes vi upp för att föreviga den där mysmagen och vem kunde tro att man kunde se sååå snygg ut fem dagar över tiden?!

Visst är det något speciellt med gravida? :)

 
 
Kommentarer
Becca

Otroligt fina bilder! Du är så duktig !

Svar: Åhh tack Becca, så glad jag blir!!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Ellinor Bergman

Fantastiska bilder!

Beatrice Bolmgren

Du har verkligen blivit så himla duktig, du kommer att gå långt!

Svar: åhhh tack fina du!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Emelie

Helt underbara bilder! :)

Svar: ÅH TACK! Vad glad jag blir!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Erika

Fantastiska bilder!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback