Förra julen släppte Emelie Olsson  presentkort med rabatt på hennes distanskurser. Jag nappade ganska fort men var ganska osäker på om jag gjorde ett bra köp och om jag skulle få ut något värt pengarna av en distanskurs. Men jag valde att börja och i februari drog det igång och först och främst fick jag sådana härliga kurskamrater så bara det var värt pengarna!

 
Men förutom det fick jag världens stöd och peppning, och ni som någonsin har gått en kurs eller träffat Emelie vet vad jag menar. Efter en stund med henne känner man sig både bäst i världen och peppad till tusan. Att hon sedan hjälper en att utvecklas och kommer med konstruktiv kritik på ett positivt sätt som ändå gör att man känner sig bäst är ju ännu bättre. Med andra ord så vart jag ganska övertygad om att det var väl använda pengar. Det var en investering i mig själv och mitt fotograferandet.
 
I slutet av förra veckan kom mitt utvecklingspaket och kursen var officiellt över vilket faktiskt vart skittråkigt och det var då jag började gå igenom alla mina uppgifter jag haft under tiden och såg då även skillnaden vilket nog alla kan se på bilderna under där dom översta bilderna är tagna som en av mina första uppgifter och dom nedersta i en av mina sista. Samma modell men långt ifrån samma fotograf, för visst är jag lite bättre idag? ;)

 
Så idag är jag tacksam över att jag valde att gå kursen och fortsätter boka in mig på kurser hos Emelie för det gör ju faktiskt skillnad. Man lär sig alltid något nytt och gillar du, eller kanske någon du känner att fotografera borde man kolla in Emelies kurser. Där är allt från nybörjar webbkurser till personliga kurser på 40 timmar.
 
Så tack Emelie för att du tror på alla oss som vill när vi själva inte gör det!
 


Kommentarer
Fanny

Dina bilder har alltid vart superfina! :)
Jag kan inte sånt här men tänker vinklarna, de bilderna du tog efter Emelie har något bättre vinklar :)
Som sagt du var hur duktig som helst före också, men detaljer har förbättrats och med det bilderna som helhet om man kan säga så :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback