Älskade lilla skitungen
 
Jag har precis kommit ut ur duschen efter en 40min träning.  Första gången på.. ja, ni vill inte veta hur länge. Men nu är jag igång och f*n vad skönt det känns!

Annars har vi faktiskt varit på Gekås hela dagen och vi kom både fram och hem trots att det var ett mindre snökaos. Lite "till hemmet" roligheter blev det allt vilket alltid är lika roligt att handla
. Imorgon väntar en babyfotografering och skola. Med andra ord fullt upp men har vi tur kan jag uppdatera här imorgon med massa nya bilder!
Kommentarer
Jela - Blivande 2-barnsmamma

Härlig bild!

Svar: Åh, tack! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Maria - mamma till Liam ☆

vilken mysig bild :)

Svar: Åh, visst är den! ;)
ACIRES - Fotograf i Skåne

michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

orka med träning efter en dag på gekås, det är imponerande måste jag säga ;)

Svar: Hah, ja visst är det! Konstigt nog hade jag hur mycket energi som helst när vi kom hem! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback