Sjukdom efter sjukdom verkar avlösa sig här hemma. Först åkte jag på halsfluss och igår kväll började Alexander kräkas och kräkas och kräkas. Det tog aldrig slut för den stackarn. Han och pappan bäddade i alla fall ner sig i soffan framför tv:n inatt och vid halv sex när jag var uppe hade dom varit vakna ett tag tack vare ännu fler spyor från den lille killen. Sen dess har lillkillen sovit halva dagen men inte spytt något mer sen då igår natt och han är mycket piggare sådan tur är. Hemskt var det att se honom. Helt rädd, blek och skakis och hulkade och hulkade men hade ingenting kvar i sin lilla mage att kräka upp.

Men från det ena till det andra. Jag har sytt ett lapptäcke till Alexander som ni ser från dom fina instagram bilderna. Ska försöka få till en ordentlig bild imorgon. Super nöjd är jag i alla fall och nu vill pappan ha ett likadant fast större så mer tyg ska inhandlas. När jag ändå höll på blev det två nya kuddfodral med i matchande tyger och ett tredje ska det bli under morgon dagen. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska sy?
Kommentarer
Sara Björk

Åh krya på er! Kram

Fanny

Stackars liten :/ hoppas han kryar på sig! Täcket blev riktigt bra! Och kuddar har du ju nu med ... vad sägs om .. nu har jag ju ingen fantasi efter kuddar men du kommer nog på något ^.^ Fler lapptäcken?? xD

Anonym

hur stora är rutorna? jättefint täcke!

Jonna Erlandsson

sv: tack så mycket! Ja det är min kille som gjort allt, supersmidigt :)

Julia Jansson

Hej !
var gärna med i veckans blogg på min blogg där du vinner en fet länkning,
http://janssonjulia.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html

kram!
ha en fortsatt trevlig dag. :))

Jonna Erlandsson

sv: han har systemet på sina egna servrar och det är byggt i PHP :) Tyvärr kan man ej anlita honom då han redan har fullt upp med jobb och liknande!

LILITH - boktokig mamma med Borderline

Men fy så trist. Hoppas att ni får fortsätta året som friska.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback