Kompisarna visar ju lite intresse för fotograferandet så lite bilder blir det ibland. Dessa tog vi i torsdags och jag får ge uppmärksamheten till Kajsa och Emma.

TACK för alla gratulationer. Jag hade en underbar födelsedag med middag och bio med sambon. Super mysigt var det och välbehövt! Nu är jag 18 och det känns ganska bra. Vi har börjat söka fler lägenheter nu och imorgon blir det en tur till banken för att få fixat lite små saker.

Annars flyter livet på och fotograferingarna rullar in nu så nu är det lite planering och sådant som ska fixas i veckan och sen drar jag igång på nytt! Jag känner mig super peppad till att utvecklas ännu mer inom fotograferingen och ska verkligen se till att bli bättre på att ta vardagsbilder. Ett foto i timmen hade jag även tänkt testa en dag mest bara för att utmana mig själv lite med nya saker trots att dom inte är så avancerade.

Kommentarer
Fanny

Behöver inte alltid vara avancerat för att det ska bli bra ;)! Superfina bilder,

Tilde

Så fin! :) <3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback