Igår kom tjejerna hit och vi åt mat och hade det trevlig och sen drog vi vidare på fest vilket var jätte trevligt. Så idag fick jag en väldigt lång sovmorgon av sambon och sen kom jag upp till pannkaksfrukost! Sen har vi bara myst hela dagen och en sväng till lekparken blev det med vilket var väldigt uppskattat av ungen.
 
Nu pågår nattningen och jag tror att båda killarna sover inom kort och jag ska stänga ner här. Alla måsten får vänta tills imorgon men en ny bloggdesign kom på plats. Där är ganska mycket pill som ska fixas men kände att jag var tvungen att lägga in den för att ens känna att jag ville blogga! :)
Kommentarer
Sara Björk

Vilken härlig helg =)

Aroundimages

Vad fint du har gjort om här inne :)
Jätte söta och fina bilder som alltid!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback