Lång dag idag och nu är jag helt slut i både kropp och huvud så nu blir det soffläge resten av kvällen. Jag har i alla fall hunnit med två stycken fotograferingar varav den ena får ni se ett litet smakprov på här åvan. Super nöd är jag i alla fall och nu väntar jag bara på att bilderna från den andra fotograferingen ska föras över sen ska jag stänga ner för ikväll. Imorgon väntas en fotografering och sen ska jag och sambon åka och se Johan Glans! Som vi har väntat och vi hoppas att vi ska ha ont i skrattmusklerna efteråt! ;)
Kommentarer
Malin ~ Inredning och annat

Gud vilken liten goding! Jättefina bilder! :)

michaela- med syskon i magen ♥

ååh. hej sööötnos!

Anonym

Åh, så söt!!!

JUNITJEJ

Vad gullig hon är!

Sara Björk

Så fint!! =)

sabina

vilken härlig blogg du har! Underbart att läsa att du fortsätter med det du brinner på samtidigt som du är mamma! Jag är likadan! Det är lite svårt att pussla ihop ibland men det går bara man vill!:D

Aroundimages

Glömde skriva, men det heter slidedown den funktionen jag har med fliken ovanför headern :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback