Då var det dags att ta tag i en liten sammanfattning av året. Det får bli i delar så först ut blir januari - mars. 
 

Januari:
Vi började året på absolut bästa sätt -kalkonmiddag hos min farmor. Mysigare dag finns inte. Vi fortsatte njuta av ledigheten och jag sydde ett lapptäcke, fyllde 18år och Alexander blev 1 1/2år.
 
 
Jag fotade Kajsa under lunchrasterna ett flertal gånger och hade en barnfotografering och flera gravidfotograferingar. Annars var det en ganska händelselös månad som bara sprang iväg.
 
 
 
Februari:
Vi inledde denna månad med att gå och se Johan Glans i Lund och gud vad vi skrattade, gillade vi inte honom innan så gillade vi honom ännu mer efter det.  Fotojobben rullade på trots att det var lågsäsong och jag fotade en del små bebisar. 

I skolan var det desto jobbigare. Alexander var mycket sjuk och jag missade desto mer, precis som under hösten. Hamnade mycket efter och tappade motivationen. Jag slets mellan skolan, familjen och fotojobben. Bestämde mig sedan att följa hjärtat och bestämde mig för att söka in till en annan skola till hösten och reducerade schemat ganska rejält. 
 
 
Jag fortsatte att fota gravidporträtt och på alla hjärtans dag fotoade jag fina Josephine och Joakim och ännu fler bilder trillade till favorit högen. 

 
Februari gick också i en fruktansvärt fart och jag fotograferade Kajsa flera gånger till och allt kretsade till familjen och fotojobben. 


Mars:

Våren började titta fram och vi spenderade många timmar nere vi ankdammen. Jag hade melodifestivalen mys med fina Kajsa & Emma och skreksjöng till "Vilken jävla slager".
 
 
Jag sydde ytterliggare ett lapptäcke, fotograferade Alexander mer än på länge. Fotade nyfödda Samira och kom igång att träna. 
 
 
Månadens höjdpunkt var annars att jag och fina sambon åkte iväg och tatuerade in Alexander namn. 
 
 
 
 
Kommentarer
Fanny

Tatueringarna blev fruktansvärt bra!! :) Älskar bilderna dessutom och det var hur strongt som helst att byta skola.

claudia

Tack erica och gott nytt år på dig :) <3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback