Blogg.se har ju lagt till en ny funktion. Att man kan logga in till sin Instagram och snabbt ladda upp bilderna därifrån. Hur smart är inte det?! Var ju självklart tvungen att testa så här får ni 4st gamla bilder från min instagram (justababy). Min mobil är ju inte längre med mig så just nu är jag väldigt oaktiv men vad gör det. ;)  

IDAG är det dags för fotografering på dagis. Jag hade helt fel med gårdagen så det ju bara att göra om och göra rätt, haha. Vi har även sovmorgon idag, Alexander och jag. Super mysigt att vi får två sådana här morrnar i veckan och jag är så tacksam för mitt schema som är helt underbart.
 
Jag hoppas ni har får en bra dag så hörs vi senare och tack återigen för alla fina kommentarer!
 
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Bra funktion! :)

Jennifer

Vilken otroligt söt son du har =). Längtar så tills vår lilla skatt kommer!

Nathalie 18 år och mamma till Neo

Vad skönt att ni fick ha sovmorgon tillsammans! De stunderna är guld värda :) Hoppas ni har en bra dag!

Jennifer

Hihi ja den växer dag för dag nu känns det som =P

♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

åh bilden ovanför va ju bara för söt!

kul att du finns på instagram me ska kika om ja hittar dej där =)

Nathalie 18 år och mamma till Neo

Kan någon vänlig själ förklara för mig hur man söker efter andra användare på Instagram? Kan absolut inte hitta det någonstans..


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback