Måste bara visa er detta påslakan. Tror alla känner igen det fina moln tyget som är väldigt poppis just nu. Har länge tittat på påslakansättet men känt att jag är för snål för att lägga 400-500kr på det men när vi var i Ullared för någon helg sen så hittade jag detta för enbart 79kr! Prisvärt och super snyggt är det ju. Fanns i flera färger och nu ångrar jag mig att jag inte tog några andra färger med så att man kan byta.

I alla fall så väntar det en nyfödd fotografering idag på en liten kille som bara är en vecka gammal och jag ser så fram emot att få träffa honom. Fotograferade ju honom i magen som ni kan se här.
Kommentarer
Ulrika - Fotograf u.norman

Tack så mycket! :) Det är en riktigt härlig liten kille, så det speglar nog av sig en del i bilderna :)

Vad kul med en nyföddfotografering! Hoppas du får en fin dag!

Ellen (alatariel)

Jätte fint påslakan. Till och med jag skulle gärna sova i ett sådant. För övrigt så har du en jätte fin blogg. :) Sv: Tack så mycket. :)

Sara Björk

Perfekt pris ju! =)

Anna

Åh vad mysigt! Jag älskar att "ta in naturen" till sängen, finns inget mysigare att krypa ner i än sängkläder med blommor på! :D

Becka [fotoblogg]

Så otroligt fin header du har!

kerstin

jätte snyggt vad heter märket?

Hanna Wild

Fin blogg :}

LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET

Gulligt :)

Emma

Fin blogg du har och fina bilder! :)
Jag har precis startat min blogg och vore snällt om du ville kika förbi, lämna en kommentar och kanske till och med följa på bloglovin'!
kram

viktoria

din header är så fin, i vilket program har du gjort den i? :)

Svar: Photoshop cs5 :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Ebba M

Så fin blogg du har!

Ninni - Vimsiga mamman

så fint =)

Lia Secondhand

Hej!
Vi har öppnat en ny liten second hand-butik över internet. Än så länge är det mest klänningar och skor som ligger uppe men mer kommer att komma upp under hela veckan!
Kika gärna in och se om du hittar något intressant.

Kram
http://liasecondhand.blogg.se

Mia

Älskade moln, jättefint. Varför slänga pengar på dyrt när man kan få nästan samma för mindre peng. =)

Anna Broman

Åh, vad mysigt! ^^

Dessutom har du väldigt fin blogg!

Micaela G

Det har vi med! Älska ullared fynd!

▲L I N N

Riktigt fin blogg! :)

Emma

Gud vilket gulligt!

Jessika

Sött! Och alltid trevligt när man kan hitta liknande produkter för ett mycket lägre pris! ^^

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

sött! :)

nina

Vad kul med en nyföddfotografering! Hoppas du får en fin dag!

kazandra :)

du kommer bli en super bra mamma ! de märker jag redan nu ! fyfaskien va strak du e ! 17 år och mamma det är inte dåligt!

Louise

Vad mysigt med nyföddfotografering!

EMMA MATTSSON

FINT! :)

Anonym

Ha en bra kväll !!

lLouise - dotter.sambo.målare.mamma

verkligen prisvärt. hoppas de har till vuxna då sonen har täcka i fullstorlek till sin junior säng.

jessika

Jamen det är så fint. jag har det i både rosa och svart!! Kanonfin blogg för övrigt.

Amanda

Superfint täcker :) Ullared är toppen när det gäler bebissaker, känns som det räddar ens ekonomi totalt när man ska köpa alla bebissaker!

Sara

härlig blogg du har. haft en kram dag? KRAM

kiwiberries

vilken mysig blogg du har! =)

Lina Roger

Va roligt att få följa upp det med tanke på att du redan fotograferat henne :)!

Enesa

vilken fin blogg du har!

Lovisa Lindström

Gud vad sött lakan! :D

Madeleine

Fin blogg!:)

ia

Vilket härligt!!

Linda Cathrine Liljemalm

Snyggt! Älskar alla fynd som man kan göra i Ullared.

gabriella

Fin blogg. Kolla gärna in på min blogg under dagen då jag lägger upp fler bilder som jag fotat! :) Allt bra med dig idag? :)

Angelina

grymt fin header du har! :D

Frida Settergren

Gud vad gulligt det var! (:

PyretsMamma♥

Åh, vad fint! Skulle jag oxå kunna tänka mig till mitt pyre :)

Suzy Steele

riktigt fin blogg :)

Maria

Så sött!! Nästan så man själv vill krypa ner! Ullared är ju ett perfekt ställe att handla på när man väntar tillökning!
Ha det fint!

karro

super fint kort :D

Annika

Fin blogg :)

LINN

sött! :)

felicia

fin blogg!

Malin

Vilken fin blogg! Blir så glad när jag hittar en blogg som jag vill besöka om och om igen!
Vilket fint påslakan dessutom! Vi skall till ullared om ett par veckor och kommer DEFINITIVT leta efter det! Tack för tipset!

Svar: Det tycker jag! Fanns i lite olika färger. Så kul när man hittar samma saker för flera hundralappar billigare :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Hanna - sjuksköterskestuderande

Tänk vilken skillnad det kan vara på priserna på i stort sett samma saker :o

Lovisa - Mångsysslare

Ja det är inte klokt vad man kan fynda i Ullared. Min mammas väninna blev jätte impad av mamma o hennes väska, som hon sett kostade nästan 1000 spänn i en affär i Sthlm, som mammam gav 200 för i Ullared!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback