Har ju haft en del barnfotograferingar den senaste tiden och för ett tag sen fotograferade jag den här lilla tjejen och hennes killkompis. Så nu tänkte jag visa lite bilder på lilla Carna. Vad säger ni? Någon favorit?

Annars har det blivit lite pluggande nu ikväll och jag har ju helt fantastiska kompisar som man både kan umgås med och även plugga ordentligt med. Jag har verkligen haft turen att hamnat så rätt direkt.

Nu ska jag krypa ner i soffan med min fina sambo framför "Beck  - Levande begravd" jag ska försöka få upp finalisterna i pausen annars får ni snällt vänta! ;)
 
Kommentarer
Wilma [canonflicka.blogg.se]

Svar; Den kommer från bikbok! Åh, tack snälla! :)
Väldigt (!) fin header du har! Här ska jag ta en ordentligare titt snarast! Kram

septemberbarn

Hej! Jag hoppas du ser det här! För jag skickade en kommentar om att delta i din fototävling i förrgår men den kom nog inte fram! skulle bli mega glad om jag kunde vara med ändå! och jag förstår om det inte går men jag hoppas, hoppas, hoppas! mitt bidrag om jag kan vara med ändå: http://septemberbarn.blogspot.se/2012/09/en-av-mina-basta-bilder.html#comment-form kram

Wilma [canonflicka.blogg.se]

Svar; I våras! Är faktiskt min systers, haha! Men får sno den någon gång ibland då jag med väldigt gärna hade velat ha en sådan :)

Malin - Mamma till Alice, Lowe & Stella <3

Super fina bilder!! Hon är så himla fin!

Anonym

bilden där man ser en vuxen med (mamman?) är underbar! vilka blickar och samspel dem emellan!

Sara Björk

Så söta! :)

Ida - Ung mamma till Kevin

hej! vad fotar du med för kamera? Ur fina bilder! :-)

Emelie

Gu så söt :) och vilka fina bilder, du är otroligt duktig!

Fanny

Den högst upp till höger tkr jag är finast :) Älskar ögonen på den, självklart är alla fina men den är nog min favorit som sagt :)

Photography by Lovelyeverafter

Jättefina bilder! & vilken söt liten tjej :)

Katti (Carnas mamma)

Åhh så fina bilder på min tös!! Måste säga att jag är förälskad i bilden längst ner till höger! Hon tittar rakt in i kameran och är bara så fin! Tack igen Erica :D

Katti (Carnas mamma)

Haha, såg nu att jag skrivit längst ner till höger och den är oxå jätte fin men menade faktiskt den nere till vänster! Så fint med armen bakom huvudet oxå.. <3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback