Glöm inte följa mig på instagram @Justababy
 
Idag är jag uppe tidigare än tuppen för att hinna bli klar med allt. För om 40 min ska jag bege mig mot tåget och åka mot dagens första fotografering och sen är det snabba ryck till nästa och sen ska jag hem till mina underbara killar. Med andra ord har jag mycket att se framemot och stressad som tusan är jag med. Nu hoppas vi bara på hyfsat väder idag med. Inget regn vill vi ha coh lite sol skulle inte skada.

Nej, nu måste jag göra mig klar och sen bege mig. Ha en bra lördag allesamma!
Kommentarer
minabrun - photo

sv: tack! :)

EMMA - FOTO

sv: Nej jag har inte nån hemsida än, men funderar på o skaffa en =)

Angående priser så hänvisar jag till min mail =)

Petra

så söta fina bilder du har! :) vad använder du för kamera?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback