Vilket fantastisk väder vi haft idag. Solen har nästan varit lite varm och jag som tog på mig vinterjackan imorse när termometern visade 0 -gradigt ångrade mig redan till lunch. Skrev i alla fall ett prov och tittade på en film sen åkte jag hem till mina grabbar. Det blev en mysig tur till lekplatsen och nu sitter jag och uppdaterar hemsidan. Humöret är på topp idag så det gäller att passa på att få något gjort.

Sambon lyckades till och med ta några bilder på Alexander och mig idag. Inte ofta det händer men ibland så. Han börjar bli duktig han, min sambo alltså, på att ta bilder. Dock tycker han fortfarande att det är oerhört tråkigt men vad gör det. ;)
Kommentarer
Fanny

Han har en bra lärare haha ;)
Om du vill ha en "elev" som inte tkr det är tråkigt är jag frivillig!!! :D

Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Fin bild på er. Kul att din sambo vill fota lite också, min glömmer ofta att fota så jag får påmnna honom, men med hans mobilkamera fotar han mycket och det tycker han är skoj så intresset finns ju där ;-)

Sara Björk

Sååå fina!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback