Fina Kajsa igår under en snabb fotografering i skolan.
 
Nu är jag tillbaks på hemmaplan igen. Så skönt. Jag har haft ett super roligt dygn och som jag sa innan så var det skönt att få sakna mina killar litegrann. Nu är det lite fotojobb som gäller för min del och sen väntar sängen. Imorgon väntas skola med ett trevligt litet filosofi test samt en barnfotografering på eftermiddagen. Måste få skryta lite över hur glad jag är över att det går så bra. Att folk gillar mina bilder och vill anlita mig. Det kunde jag verkligen inte tro för ett år sedan så man får lov att få vara lite stolt!
Kommentarer
Fanny

Du gör helt rätt i att vara stolv över vad du har uppnått :) Det är galet imponerande och det finns människor som kämpar för det du har hela sina liv. Men så har du jobbat för det något fruktansvärt också så du förtjänar det definitivt :)

OLIVIA

sv: tack!! :D

Cajsa. Länk i bloggen om man rösta..

Hej! hoppas du vill hjälpa mig. rösta på min bild här nedan. NR 3 Behöver kanske 30 röster. Tacksam för det och som de får du din länk på bloggen som tack ! :D

nr3
http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/finalisterna.html#comme


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback