När jag skrev mitt senaste inlägg hade jag stora planer för eftermiddagen/kvällen. Jag skulle skriva ett inlägg om Alexander ju, redigera bilder, skicka iväg ett fotojobb som jag gjort för en av mina lärare, svara på mail, uppdatera hemsidan samt plugga lite filosofi och när Alexander verkade somna i tid kändes det ännu bättre, att jag faktiskt skulle hinna med allt. Men vem tror ni inte somnar vid nattningen? Jo, jag somnade vid 19-tiden när jag nattar Alexander och vaknade igen 21.15 och ja, där var denna kvällen förstörd. Nu borde jag snart gå och lägga mig igen men är jag trött, nej, såklart inte. Detta har inte varit min dag och jag är glad att det är onsdag imorgon.
 
Så, jag återkommer imorgon med förhoppningsvis lite bättre flyt än idag.
Kommentarer
EMMA - FOTO

Sötis =)

Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Ibland behöver man få ta igen sig lite också. Bloggen är ju inte det som prioriteras här i livet. Hoppas du har mer flyt idag. Kram på dig.

Jonna Erlandsson

sv: Det blev en canon pixma mg5250 :)

kiwiberries

åh va jobbigt! hänt mig många gånger och tyvärr ofta just de kvällar man planerat saker!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback