I brist på annat nu så bjuder jag på en liten detalj bild från en av snygg-kajsas outfits!

Idag har varit en riktig skitdag. En sådan dag där allting går emot en och jävlas och man bara vill krypa ner under täcket resten av dagen. Nu lider den dock mot sitt slut och det känns ganska bra faktiskt. Jag längtar efter att få krypa ner i sängen med en bra film.

Men nu är det då dags för mig att presentera vinnarna av en ny bloggdesign och idag känner jag mig extra snäll så Lina, Jeanette, Erika och Rebecca ni får alla varsin ny bloggdesign! Dock kan det ta lite tid och så men ni kommer få en. Jag kommer kontakta er nu under kvällen. Grattis till er!
Kommentarer
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Fin bild iaf. Hoppas du mår bättre imorgon. Kram


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback