Tack så mycket alla ni fina som tittat in här dom senaste dagarna och lämnat så fina kommentarer! Jag ska ta och försöka svara på alla, så fort jag hinner. Sen är det också så otroligt roligt att det ramlar in fler följare på bloglovin'. Jag bli så glad för varenda en av er ska ni veta!

Vi går mot friskare tider, mina två killar är snoriga men mår bättre och jag kommer sakta men säkert tillbaks igen så det och att ni blivit fler här inne tänkte jag ta och fira ikväll så kolla in här igen lite senare så ska ni få se en lite rolighet! ;)
 
Kommentarer
alice (fotograf i skåne)

vill du blir årets blogg på www.ialicekamera.blogg.se ? vill du ha en länk i min meny fram till nästa år?ett eget inlägg på min blogg med text,bilder och länkar till din blogg?och dessutom få fler läsare? klicka dig in till mig och läs mer, det enda som behövs är en kommentar!

Mimmy

Meen vilken fin liten Alexander du har! (eller var det Axel? :P)

Svar: Tack så mycket, det är som ett litet mirakel!

Hihi förstår det, blir ju själv alltid bebis-sjuk när jag kikar in på bloggar med massa bebisfoton och grejer! :P

Sara Björk

Så fina bilder!!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback