Eftersom jag och lillkillen har en mysdag idag så tänkte vi (jag) att vi skulle försöka ta lite bilder då vi inte gjort det sen... ja, länge sedan. Men vi var ju inte överrens, lillen och jag.Detta var den enda bilden jag fick och sen blev han rädd för lakanet (bakgrunden) och vägrade att ens röra det med tårna. Men vad gör det, jag fick ju en bild och jag tror att lillkillen tycker att jag ska vara nöjd över det. Får ta och försöka igen när sambon kan hjälpa till helt enkelt. ;)

Annars knallar det på, har tänkt att jag ska uppdatera här hela veckan men tiden vill inte som jag. Det är visst mycket att göra nu och jag ligger lite efter i allt för tillfället men det blir snart bättre. På söndag är det första advent (REDAN LIKSOM !?) och snart är det lov. Det gäller att se framåt, right?
Kommentarer
Fanny

Men det var en bra enda bild du fick till :P Det är väl så man skiljer proffsen från amatörerna? :P
Och japp, det är bara att se framåt =)

Ika

Jättefin bild!
Hihi inte alltid lätt att fota dom små :)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Så där är det ibland. En bild är ju bra bara det, det är ju en jätte fin bild dessutom :-)
--------------------
Pågående tävlings hos mig:
http://lottizdays.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200kr-hos-solentro-alla-som-deltar-ar-vinnare.html


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback