Här har vi dagens äventyr. Vi har hämtat en liten katt. En röd liten hane som ännu är namnlös.. Han är i alla fall världens mysigaste och verkar gilla Alexander med. Låter honom klappa och mysa utan att reagera och såklart är Alexander helt till sig. Han hoppar, kallar på kisen och hämtar mat ur kattskålen för att ge honom. Klappar fint och myser gör han med. Så nu har Alexander blivit storebror till det här lilla livet.

Nu ska jag skära upp lite honungsmelon och krypa ner i soffan. Tröttheten idag är inte att leka med och imorgon väntar skolan. Det börjar kännas lite trögt och  jag räknar ner till det är dags för lov igen.

Ha nu en trevlig kväll!
Kommentarer
Elina

FY VAD SÖT!!

Fanny

Naw va mysigt :D

Becka [fotoblogg]

Himla fina bilder!
sv: Åh, så himla glad jag blir. Tack underbara!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

Ika

Åh vilken fin kissemiss! :) Avundsjuk, vill också ha!

Jennie & FrökenFlis

men jösses vilken liten sötnos :)
Vilka vackra bilder du tagit!

kramar

Ninni - Vimsiga mamman

vackra bilder =)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad söt. Grattis till den nya familjemedlemmen :-)

Emelie - Fotograf/design/träning

sv/ vem vet, det kanske kommer fler chanser ;)

LittleMissWitty

Men jisses, hur söt for man lov att vara. Jättefin liten misse!

Malin Westman

Sv; Tackar :)

Erika - fotoblogg

Men så söt!

Fia

Var kan man köpa dr denim jeans?

Tina

Söt kisse =)

inthearena.blogg.se

Så söt liten kille :)
Synd att tiden är så kort när dom är så där små

Bella Borgencrantz

Sjukt vackra bilder! :)

michaela- med syskon i magen ♥

men åh vilken sötnos!

Felicia

aww! vilken söt katt o jättefina bilder! allt bra annars?:D

Anonym

Åh vad söt! :D

Madeleine Jonsson

jösses vad söt

Sara

Fin kissemiss ;)

Fiffi

Så underbart söt så man vill nypa de där underbara kinderna hååååårt!! ;O)

vildblomma.blo.gg

ljuvlig bild <3

viktoria

vilken söt liten kisse :)

S

Gud vilken söt liten katt! :)

Jessica

Så fina foton. Jättesöt. Blir sugen på katt igen.

Filippa

Superfin blogg, älskar bilderna! :D Kram på dig! ^^

FlizanLizan

Söta bilder :D

Mel Moonchild

Men åååh vad gullig! Jag minns när min katt fortfarande var liten och söt. Nu är han mest stor och tjock, fast fortfarande världens sötaste katt, enligt mig. :)

Ida - fashion is my life

Naaw så gosigt! :)

Emerella

Åhh så söt kissemisse :)

Hilda Mattisson

Åhh! Sööt!

Merwand

vilka härliga bilder på en så söt katt :)

lindamarie holm

Herre Jesus så gullig!!!

Hanna

Nej vad söt! :O

Tilde

Gud så gulligt! Sötaste katten jag sätt!<3
Kika gärna in på min blogg och lämna en komentar:)

Sara

ååååh gosi!!! :) blir så himla kattkär så fort jag ser bilder på dem. så underbara!

Elins blogg

Men gud så söööt! Jag smälter!

Moa - Mamma till Ella ♡

Underbara foton!

W I L M A S T E N L U N D

såå sööt! Du fotograferar riktigt bra!

madde

Fy vad gullig!!!
Så söta kinder och sååå gullig nos!!!

Madeleine

Åh vad söt!:)

Carro

Himmel och pannkaka så söt!

Anna Vestermark

Åh så söt!!

malin

vilka vackra kort!!

thea

Men vilken liten gos! Inte det lättaste att komma på ett namn till nya familjemedlemmar :p

Matilda

Så söt :)

AnOnymO

Söt katt den är sååå gullig

N O R A

Vad söta! :) Jätte fin blogg!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Åh så söt! :)

Emma Johansson

Underbara bilder på underbar katt <3

Mikxki

Vilken sötnos :D

Kajsa

va söt !

conscious

Åh fina bilder, sicken sötnos :)

ida

ÅÅÅÅÅÅH :')!!

Fanny

Åh så söta bilder!

Liza

Åhhh vad söööt och gossig! :D

Linnea Lönnberg

men gud så sött!!

Yohannas.se

Underbart, å jag är såååååååååååååååååååååååå avundsjuk!!!!

Jasmine

Naw, vilken sötnos. Skönt att det fungerar så bra mellan Alexander och den lille.
Kram

Siri

åååh vilka gosiga bilder!! jag har också en katt, kolla in :)

Sofia

Vilken liten sötis! :-)

Maolion

Aaw! Vad mysigt :D

Elin

Men vad söt :D
Jättefina bilder!

Anonym

jättefina bilder verkligen! :D

Linn - fotoblogg

nej men ååh så gosig! :)

Enander

Så söt ! =)

Anonym Anonym

gud vad söt!
läs gärna min blogg ;)

Sofie DJ

Mysiga foton :-)!

Louise

Åh så söt! Grattis till den nya familjemedlemmen!

Cindy

Gud, vilken gullig katt! :) Vad heter den?

J

men söt!

kazandra :)

missksisss , sötnooos !

Emelie - Emelies Christmas

Sweet :)

Madeleine

Nej men jag dör så sött! :)

L I N N

Riktigt underbara bilder!

Amalia

Hjälp mig välja design, lämna en kommentar vilken du tycker, det går bara på 1min. Snälla http://lovelia.blogg.se/2012/november/ny-design.html#trackback

Amanda - vardag,foton,tutorials,inspiration, outfit,tips& och ibland lite annat! :)

fina härliga bilder på söt katt! :D

kiwiberries

det där ser sååå mysigt ut! =)

j u l i a

åhh man smälter nästan, så söT!

Annellisaa

naw så gullig:)

Linn Ida Elisabet Ekman

ååh vad söt!!

sophia winquist

Ååh herregud så söt!

Sofia

Jättesöt!! :) Är det en huskatt?

Malin Maria Johansson

Aww va söt ^^

novemberskratt.blogg.se

Underbara bilder på en sådan otroligt söt katt!

Marlene

gud så söt!<3

Emma

Gud så gos!

BieberNews

Hejsan! är du en Belieber ? :)
Då har du tur! Här skriver vi om allt hett nytt skvaller om Justin bieber! Kicka in! :)

BieberNews

Hejsan! är du en Belieber ? :)
Då har du tur! Här skriver vi om allt hett nytt skvaller om Justin bieber! Kicka in! :) Detta är en ny startad fan blogg tillägnad till Justin bieber! Hoppas du stannar och läser! :)

Jessica Hagström

så söt! :D

Louise

ÅÅååh vad söt!

Bea dansblogg

Nämen vilken gosig katt! Jättesöt :-)

Cassandra

gud vad sööööt!!

Ebba Molin

Åh så söt! Katter är så underbara!

Jeanette♥

Åh vilka vackra bilder:)

Hanna Karlsson

Vad kul!

belskih.blogg.se

Himla söööt!

Sandra Saandriiie Åhfelt

åååh fy vilka söta bilder!! :D Allt bra med dig?

eLa - ung och ofrivilligt ensamstående mamma

Jätte fina bilder :)

POOS

Gud vilken liten sötnos!
Jag fick själv två kattungar av sambon som överraskning igår, och jag är så himla glad :)

Angelina

naaaw vilken söt katt :)

marre

åh vad gosig!

Emma

Men gud så söööt! :D

Anita

Söta bilder :D s

eemelielinneea † FOTO

åh så söta bilder!

Veronika

Underbara bilder! Är något speciellt med att få hem en liten kattunge. Ett nytt litet liv att älska.

moa

men herreguuuuud, vilket mysmonster!! :)

Anna

Fina bilder och vilken sötnos :)

Annster

Fina bilder och vilken sötnos :)

Emelie FOTO

åååh så söt! och vilka fina bilder :)

Wilda Crazy

herregud sååå söt!!!!!!!!

jessie

Jusus vilken sötnos! :) Jätte fina bilder verkligen också! :)

Kram <3

kerstin

gullig är det din katt?

sara

Gud vilken söööt :)

fiffi

Aaaawie vad söt :D underbara bilder!

Johanna

Riktigt fina bilder på så söta katter :)

Josefin!

Superfina bilder på en supersöt katt!

Linii

nej vilken sötis! :)

Art by Anna

Men så söt! Och så fina bilder :)

Jag har en tävling just som jag tror skulle passa dig. Man kan vinna ett tecknat porträtt med valfritt motiv. Jag ritar djur, människor, bilar och mycket annat. Kika gärna in på tävlingen, det skulle vara roligt om du ville vara med :)

Länk till tävlingen: http://annatecknar.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-en-teckning-2.html

simone

Aww så sött :)

Annika

Jätte gullig :D

claudia

Åh va söööt!

Julia, Junes abstracts – Schampo är för fegisar

Nämen lilla knosen.

Beatrice

Åh, så himla gullig!

Klara-Fina •

Nej vad guuuullliiig! :)

Jennifer

Vilken söt misse! :D

Emma

Åh vad underbart! Älskar katter!

Ida Sandberg

men vilken sötnos! Åh vad jag saknar att ha katt :(

angelina

aå söt :D

olga

Vilken sötnos!! :D

Iisa

nee va gullig katt! Vilka fiina bilder du tagit :)

Linda

Gud så söt! Fina bilder dessutom.

Me and my dark secrets

Vilken söt liten kissekatt. Själv har precis min katt försvunnit. Det är ledsamt.

Jag tror djur betyder mycket för barn.

Elina

Gud vilka dina bilder! :) jättefin blogg också! har du några skojiga planer för helgen? :D Kraaam!

amandamathilda

oj vad gulliga bilder!

Tuva

Fin blogg! Kolla gärna in min och lämna massor av kommentarer!:)

aina [fotoblogg]

Åh vad söt :)

Amanda

Åh vilken sötnos! Riktigt fina och mysiga bilder :)

molly - jmphoto ♥

men åh så söt!

Emilia

Så söt!

Emma

Gud så söt! Så små djur är ju helt underbara bara att titta på! :D

Hanna

Åh, så gud söt! :))

Mikaela

så otroligt söt! saknar min katt nu :(

Amanda Andersson

ahh jag tror jag smälter :-) gud va söt!

julia

aaw, gud så söt!!

Saandra

Sötnos! :) E lite lik min Mysan... Kram!

Siri

Men gud vilken söt katt! Och fyra underbara bilder dessutom! riktigt bra :)

EMMAS!

söt:D

Karolina

Oj vilka fina bilder, man blir sjukt inspirerad!

Jennifer-livet genom mitt objektiv

SÅÅ SÖT!

veronica

Vilken sötnos :) och jättefin bild.

Pretty Little Liars Fanblogg

Hej! Gör du bloglovinbyten? Jag är i alla fall väldigt intresserad! :)

rememberthiis.blogg.se

awww så söttt!!!

Jessica Högberg

Oj, oj, oj va söt... tror jag att Alexander gillar att vara storebror;)
Det går fortare än man tror till lov nu!! Kram

Lotta

Gud va söt! Vad är det för ras?? :)

Elinor

Åh så söt. Min lille kisse fyllde 10 igår :)

Jessica

Men åh vilken söt katt!

diaryofiqs.blogg.se

Så söt!

Sandra

Men gud så söt! :D

Mohammedi's | Art, model & designer

shiit vilka fina bilder

Emelie

Ååååh fy jag avlider! GUD SÅ SÖTT!!!! och söt för den delen med! ;) Jag vill också ha en till liten kattunge :(

Charlotte

Härliga bilder!
Hoppas du får en toppendag!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback