Två härliga bilder från en familjefotografering jag hade för ett tag sedan.

Idag hade jag en kort dag i skolan och sen mötte jag upp min bästa pappa för lunch och sen gick vi på utvecklinssamtal som gick bättre än jag trodde att det skulle. Jag är väldigt tacksam för att jag har en sådan förstående skola som förstår att Alexander kommer i första hand och som stöttar mig så bra som dom gör. Efter det mötte jag upp min kära sambo för en fika och lite julklapps shopping och sen åkte vi och hämtade vår fina unge som trivs så bra på förskolan (mer om det senare) och nu ska jag ta en tidig kväll och krypa ner i sängen. Imorgon är vi lediga och då väntas en nyfödd fotografering, UNDERBART!

Glöm inte bort min facebook sida samt minhemsida som uppdateras med nya bilder hela tiden!
Kommentarer
Sara

Vilka härliga höstbilder!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback