Finaste killen nu ikväll busandes med sin favorit pappa. ;)

Visningen igår gick inte som tänkt. Tråkigt nog var lägenheten inte vad vi förväntat oss eller något vi kunde tänka oss överhuvudtaget så vi letar vidare.

Idag kom pappan hem tidigt och nu har vi en lång helg framför oss och det är verkligen lyx att han har så bra dagar och är hemma så mycket som han ändå är. Annars håller jag mest på med alla förändringar för bloggen och förhoppningsvis blir det snart så som jag vill ha det. Det kommer även upp en liten tävling för er, så ni har något att göra och glöm sen inte bort att anmäla er till veckans bloggtips  HÄR.
Kommentarer
Lina- mamma till Gustav

Hej! Tack för din kommentar :) ja visst blir man sugen? ;) det är ju så kul att låta dem äta själv och bli så där härligt kladdiga :) trevlig helg! Kram

Stella

Åh, va fina bilder <3

Hanna-Chan c: <3

Jag känner mig nästan gråtfärdig när jag ser ditt lilla barn. Jag älskar bebisar, dom är så söta.. ;w; <3

elina 17 år och mamma till Nellie

Haha har du fått brevet? Jag tror jag måste skicka om de glömde sätta frimärket på de haha :D Men om de inte kommer fram, får jag skicka ett nytt men vi får vänta och se!

Mikaela

Söta bilder. c:

Isabelle

aaw, han ser ut att njuuta :)

Thelma

Gud va söt, duktig du är på att fota också!

elina

För ibland kan de komma fram men ändå om man har tur man kan bara behöva fakturera för frimärket på 7 kr. Men hör av dig efter helgen och har det inte kommit skickar jag ett nytt! :)

Sophie

Så himla söt!

Julle

Gud vad söt han är! Hur gammal är han? (:

Tilde

Haha, så glad och gullig han är:3

Sosso

Fina bilder! ^^

emmap ♥

Nej, vad gullig han är. Riktigt vackra bilder!

Ellen

Supersöta bilder!

Felicia på Unice

Asså! Världens sötaste bebis! Sjukt fina foton! Kram!

Felicia

Du gör så otroligt fina designer och redigeringar på bilderna. Vilket program gör du det i? PS antar jag, eller?

Hanna (twintown)

Gullig :)

Adam

Älskar bilderna, färgerna.. skärpan, och den unge på bilden :)

Emmy

Nej men så gullig! :D

S O N J A F O T O

Ååh va fina bilder ♥


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback