Bjuder på en små dålig bild från en underbar dag! Emma och Isabella traskade över här vid halv tio imorse och gick hem lite efter nio nu ikväll och det har varit en ren ute dag. Barnen har plaskat i sin pool tillsammans varvat med boll lek och föräldrarna gjorde iordning den stora i hopp om att vi stora även ska kunna bada imorgon!

Är trött, har bränt mig och är allmänt slut i kroppen så jag håller mig kort och alla underbara bilder som togs idag kommer jag visa er imorgon. Nu ska jag hoppa i säng och samla krafter inför morgondagen.



- Gå gärna in och rösta på mig, bidrag nr 4 HÄR. Alla som röstar får en länk!
- Glöm inte tävlingen om en super fin haklapp som ni hittar HÄR.
- Vill du sen bli veckans bloggtips så tryck HÄR.
Kommentarer
sandra, 17 år & 2 barns mamma

sv: Jo, det kan jag göra! :)

EMMAGENCY

sv: Helt rätt, haha! Kul att du vill vara med, lycka till! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback