Underbara bilder på Alexanders bästis Isabella!

Idag blev det en riktig slapp förmiddag och det slutade med att vi alla tre tog en liten tupplur och sen åkte vi till Biltema och köpte en cykelstol till Alexander och sen vidare till IKEA för lite snabb shopping (JAG ÄLSKAR IKEA!). Sen var vi lite sociala och åkte och grattade min faster och kusin som fyller år nu nästa vecka. God mat och bra sällskap helt enkelt.

Annars har vi mest haft hemma fix. Möblerat om i sovrummet och ordnat så Alexander har som ett eget litet rum med alla sina leksaker. Pappan kallar det Alexanders Grotta och där sitter han och leker med sina bollar och med sin pappas gamla leksaksbilar.

Nu ska vi mysa ner oss med en BECK film. Vi tittade en stund på Eurovision men efter Loreen orkade vi inte mer.
Kommentarer
Anonym

Hejsan! Jag har just nu en superbra FOTOtävling på min blogg där du kan vinna en kamerarem med supersnyggt mönster med ett värde av 199:- från tvspelsweb.se. Låter det intressant så är det bara att klicka på länken och börja tävla.

LYCKA TILL!



http://byyemelie.blogg.se/2012/may/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment



KRAM/ Emelie - http://byyemelie.blogg.se/

Anonym

kan man få se en bild på ommöbleringen? så nyfiken hur "grottan" blev :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback