Idag träffade vi vår fina vän Savanna i Lund på en fika och lite shopping och vi har verkligen haft en super mysig dag och jag är så glad att vi hittat tillbaks till varann. Jag och Savanna lärde känns varandra i lågstadiet och har alltid varit bra vänner. Sen gick vi skilda vägar och jag flyttade o.s.v. men nu känns allt precis som förr om inte bättre och det är så bra med sådana vänner och sen är hon ju världens bästa med Alexander.

Det blev en del shopping för denna mamman, dock blev det mest till den lille herrn och vi fick med oss en hel outfit hem och jag lovar att visa er imorgon för byxorna som kom med var dom bästa och absolut snyggaste byxorna någonsin! ;)
Kommentarer
Savanna

super mysigt, är också väldigt glad att vi hittat tillbaka till varandra. Jag älskar er mina favoriter!❤❤

maja - fotogeniquee

Vilka söta och fina bilder!

ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥

gud vad söt!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback