Idag åkte vi och köpte en cykelhjälm till den lille herrn och efter mycket om och men så fick vi cykelstolen på plats och självklart var vi ju tvugna att inviga den och Alexander kommer inte vilja åka vagn längre, så uppskattat var det. Sötnosen
S
en är det ju jätte smidigt för mamman och pappan som slipper dra fram vagn och allt för att gå ner till affären och köpa något litet gottgott. ;)

Annars har vi spenderat pengar på lite shopping idag, mest till pappan idag faktiskt så nu är även hans garderob fit for fight. Morsdag har vi inte lagt så mycket tanke med och det har vi aldrig direkt gjort under min uppväxt. Uppskattar hellre spontan uppvaktning som mina två pojkar brukar vara ganska bra på ibland.

Har ni firat Morsdag idag?
Kommentarer
Linda

Sv: Det beror på att den inte är så stor att den måste skrivas ner tycker jag, haha. Men jag ska självklart svara på din fråga. ;)



Min kamerautrustning består av en Canon EOS 450D, ett 50mm f1.8, ett fruktansvärt dåligt kitobjektiv, ett Velbon stativ och en 80cm silvrig/vit reflexskärm!

Sara

Inte speciellt egentligen, fick lite uppskattad egentid dock =)

EMMAGENCY

sv: Vinnaren är nu presenterad!



Vilken sötnooos :)

Anna

Fint foto!

Fanny

Gratulerade min lilla mamma imorse men sedan blev det ingenting mer :) Vi har aldrig heller gjort någonting speciellt,

Erika

Svar:

Grattis åter igen! Jag har precis skickat iväg din mejladress till tvspelsweb.se så dom svarar förmodligen imorgon och tar kontakt, så du kommer få en kod med 200 kr som du kan använda :)

Caroline

När avgörs tävlingen? :-)

{LUCY-EWELYN.SE}

Hej :) Jag är GBP opererad så jag har svårt att hamna i dåliga matvanor igen som jag hade så lätt för förut. Äter jag för fet eller mat med mkt socker mår jag helt enkelt jätte dåligt och det är inget man vill utsätta sig för. Operationen är givetvis bara en redskap, resten får man göra själv, så för att gå ner dessa sista kilona måste jag motionera och äta nyttigare. Just nu har jag ingen ork alls, så fruktansvärt trött (graviditeten) och har ingen matlust :/

Anonym

Hejsan! Jag har just nu en superbra FOTOtävling på min blogg där du kan vinna en kamerarem med supersnyggt mönster med ett värde av 199:- från tvspelsweb.se. Låter det intressant så är det bara att klicka på länken och börja tävla.

LYCKA TILL!



http://byyemelie.blogg.se/2012/may/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment



KRAM/ Emelie - http://byyemelie.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback