Pappan är ju hemma sjuk idag så vi slog på stort och gjorde pastasallad till Lunch. Finns det något enklare och godare än det? Jag är ju världens pastasallads älskare och älskar det i nästan alla former. Gott var det ju och så mycket roligare att göra lunch till någon mer än sig själv.

Nu blir det träning för min del och sen ska jag se om mina två pojkar orkar med en mindre promenad. Det blir i alla fall en för mamman och den lilla pojken.

Måste ju även tacka Denise för att jag blev veckansblogg. Följare och massviss med nya kommentarer har trillat in och jag ska försöka svara på dom flesta, om jag hinner.
Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Det där såg gott ut =)



Svar: Ja håller med, tiden går alldeles för fort!

Sara

Ja vi har lyckats få toksöta barn både du och jag :)

Frida - mamma till Liam och bebis i magen

svar; Tack så mycket :) Ja jag saknade jätte mycket att vara gravid när man inte var de ;p

Ika

Åh va gott! :]



Sv: Tack så mycket! ♥

Jag njuter varje sekund, ska försöka ta vara på tiden så mycket jag bara kan.

Ska börja skriva på en förlossningsberättelse, vissa delar är lite suddiga men jag ska försöka skriva ihop en under veckan.



KRAM!

mammaTea

Älskar pastasallad!

Sandra, Colins mamma

Jaha okej, gott med pastasallad. Hoppas ni haft en bra dag.

LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

pastasallad är så gott :D

Mirre en smålandstoka

Ohh vad gott, jag är svag för pasta, så jag vill mer än gärna ha nya pastarecept =D

Angelica

Åh, pasta sallad :) så gott!

Valeria- Mamma till Williot och gravid med skruttis

Åh gott med pastasallad!! Det måste jag köpa hem och göra!! :)

Ha en fin dag!

{LUCY-EWELYN.SE}

Hej :) Gud vad gott! Jag älskar pastasallad och skulle kunna leeeeva på det! :D Jag har flyttat min blogg nu btw :) Kramis

Anonym

Mums, ser gott ut! :]

Anonym Läsare

Mums, måste gå och ta något att äta hihi.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback