Såg ju på (nästan) alla bloggar att det varit våffeldagen och det hade vi ju totalt missat och det kan man ju inte göra. Så idag gjorde vi lite våfflor dock fick jag väldigt ont i magen redan efter en och det sitter fortfarande i. Men förutom det så vart dom gudomliga. Det är så sällan jag äter våfflor så det blev lite vardagslyx.

Annars har jag och Alexander haft en riktigt "duktig dag" och fått gjort en massa tråkiga måsten så nu tuppelurar han och jag ska sätta mig och lägga in designbeställning åt en tjej. Med andra ord, en jättebra måndag. Imorgon väntar en härlig dag på Skånes djurpark tillsammans med ett stort gäng härliga mammor. Vi blir bara fler och fler i vårt lilla mammagäng vilket är super roligt. Så nu hoppas vi på strålande solsken och 15+ imorgon!
Kommentarer
Jonna

GOTT! :) Åt massor av våfflor igår och är fortfarande mätt! ;) Håller tummarna för 15+ så att ni får en helt perfekt dag.

Pappa Mattias.

Gött, glömde den dagen jag med, men men. Fina bilder du tar Erica!

:)

Mirre en smålandstoka

Mummsis, vi åt också =D

Jimmy

Ser gått ut owo

Malin EE Hansen

Det där ser riktigt gott ut :)

Liinis

GÖTT OwO

Ida

Gott <3 :)

Emmman

Det där ser riktigt gott ut!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback