Vi hade en lugn och mysig midsommar igår och jag hoppas att ni hade detsamma! Vi firade det hemma och sen kom även bästa Emma hit och vi hade en mysig spelkväll med kladdkaka och dåliga förlorare. ;)
 
Trots en sen kväll igår så vart det upp tidigt idag för min del för det väntade en barnfotografering i helsingborg och vilken tur vi hade med vädret. Lite regn kom det i början men sen avtog det och sprack upp ordentligt och nu ska jag strax sätta mig med bilderna och se om de blev några bra. Det var i alla fall en väldigt livlig kille jag träffade idag så man kan ju säga att jag fått springa en hel del. ;)
 
 
Kommentarer
L U C Y E W E L Y N

Svar: Haha.. ja ni vet ju hur man gör för att få fler ;)

sandra, 17 år & 2 barns mamma

Fan vilken härlig bild!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback