Idag bjöd den lilla herrn på sovmorgon till halv tio vilket vi, med hela våra hjärtan tackar för. Välbehövt var det och nu känner man sig så pigg och utvilad. Annars har herrn en jobbig period nu med separationsångest. Så fort han inte ser mig eller pappan börjar han stor gråta. Ser han oss gå iväg från rummet t.ex. är det likadant. Jättejobbigt är det och han är vädigt krävande nu. Hoppas dock att det går över och inte fortsätter såhär.
 
Annars ska v i alldeles strax dra iväg på äventyr så jag önskar er en trevlig helg!

PS; Är det någon som ska på fototräffen med Emelie Ohlsson på söndag?
Kommentarer
Nicolinafoto

Sv; Jag behöver med komma igång, tänkte se om man hittar några fina kläder imorgon eller får man väl beställa något! Ses imorgon! ;)

Svar: Ja, lite shopping behlsvi min garderob!Ja, det gör vi. När åker vi? :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Elin

Fin bild :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback