Idag packade jag ner unge herr Alexander i vagnen och mötte upp våra finaste vänner Emma och Isabella för en heldag i Helsingborg och vi hade det hur bra som helst och solen var ju verkligen med oss hela tiden. Det blev en massa klänningsjagande för oss båda men turen var helt enkelt inte på vår sida.  Men jag kom i alla fall hem med ett linne och en klänning som får pryda mig imorgon på självaste midsommar. Så vi avslutade vår jakt med en lyxburgare på O'learys innan vi åkte hem igen. Nu är jag trött och halvt sliten efter en fullspäckad vecka så nu säger jag godnatt och kryper ner i älsklingens famn framför ett House avsnitt.

Ska ni göra något speciellt imorgon för att fira midsommar?
 
Kommentarer
Fanny

Jobba haha! Så det blir inte mkt till firande :3

Emma - Mamma till världens finaste prinsessa ♥

Vilken fin blogg och underbart söt liten son du har!

M- början på en familj

Deras mat är så god!

Sara

Så gott och mysigt :) Ha en fin midsommar :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback