Lite förändringar blev det här inne ikväll då Alexander för första gången på 1½ vecka somnade som han skulle utan att vakna en stund senare.

Textheadern försvann och det blev en liten bild istället och det blev även en ny profil bild när jag ändå höll på. Lite fräschare blev det allt trots att jag var lite små förtjust i den gamla headern. Bilderna lyckades sambon ta innan idag när vi var ute och gungade lite efter maten och även om jag inte längre gillar mig själv på bild så lyckades han få till något OK liknande idag. Han utvecklas han med. ;)

Ni blir även fler och fler på Bloglovin' nu för tiden vilket är så himla roligt. Så nu tänkte jag allt att ni får önska inlägg? Är det något speciellt önskeinlägg ni vill se? Förslag är aldrig fel.
Kommentarer
Fanny

Älskar din blogg som den är nu med lite blandade inlägg =) Om allt mellan himmel och jord känns det liksom. Men har en fråga, ett tag tog du mycket bilder på andras barn och så vidare, tjänade du pengar på det elr gjorde du det bara för skojs skull? Och har du några mer planerade gånger då ska du ta mer av den typens bilder?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback