Nu börjar det bli väldigt tråkigt med det här gråa, tråkiga regnvädret. Nu vill vi ut och njuta av solen. Just nu väntar vi i alla fall på att det ska bli uppehåll så vi kan cykla ner till affären och hämta ut ett paket och sen inom lekplatsen så Alexander (läs: pappan)  får göra av med lite energi.
 
Annars ska vi ta och få gjort lite inomhus grejer nu när det ändå bara regnar och sen såg jag även att vi nått över 160 följare på Bloglovin' så jag ska försöka få upp tävlingen i veckan.
 
Vad har ni för väder idag?
Kommentarer
Fanny

Grattis till alla följare :D Sjukt kul att det gått så bra, (Och bilden som vanligt är jättefin =) )

Hos oss regnar det och har gjort det hela dagen =)

Angelica- Mamma till Leia & Lowa ♥

visst är det tråkigt med grått och regn. Vart är sommaren??
Idag har vi iaf inget regn än sålänge och solen tittar faktiskt fram lite.. men något sommarväder är det inte.. hoppas det vänder snart..

ha en fin dag=)
KRAM

Malin Wallin

Kolla dina mail, har mailat dig! :)

Felicia (foto & vardag) ♥

sv: en vinterjacka, haha en aning tidig men den var snygg! http://www.hollistergallerian.org/hollister-bettys-ytterkl%C3%A4der-20-p-1397.html :)

Svar: Åh, tack! Skitsnygg var den! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Matilda Björkstrand

Åh vad fin blogg du har!

Är allt bra idag? :)

Kommentera gärna om vad du tycker om bilderna jag tar på min blogg <3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback