Färg eller svartvitt? Vad tycker ni?
 

Puuuhh...
Jag har så mycket just nu och det känns så tråkigt att bloggen blir lidande. Samtidigt som jag måste inse att den inte är livsviktig men det är ju faktiskt roligt och det är så kul att få respons på något man gör. Men tiden finns inte just nu och inte orken heller. Jag har massvis med bilder att redigera och även 3st fotograferingar till denna helg och sen jobbar jag med hemsidan, planerar 1års kalas, dagis och skolstart och umgås med min fina familj och mina fina vänner. Ja, som jag nämnde innan, fler timmar och fler dagar i veckan hade inte varit fel just nu. 

Så jag vet inte hur det blir här nu den kommande tiden men jag hoppas ni stannar kvar och står redo när jag kommer tillbaks. För det gör jag.
Kommentarer
Ika

Färg tycker jag!
Så fin bild :) den blev mer levande i färg än i svartvitt.

Sara Björk

Svartvitt =)

Jennie Lenita - 3 barnsmamma

Men vad duktig du är! Kämpa på, det lugnar nog ned sig sen när kalaset är över och lillen börjat på dagis osv.. känns tufft och stressigt nu.

Kämpekramar

Fanny

Tkr svart-vitt :) Fick ett annat djup då,
Ta det lugnt bara och fokusera på det som är viktigt, kan förstå att bloggen inte är prio ett och när man har så mkt att göra som du verkar ha är det bättre att ta en paus! Dem riktigt lojala läsarna finns kvar när du har tid att börja igen :)

Anonym

vad tar du för att fota folk?

Lilla familjen

Båda alternativen är lika fina tycker jag! (:

Lilla familjen

Båda alternativen är lika fina tycker jag! (:


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback