Härliga, fina ungar förra veckan!
 
Vilken värme vi haft idag! Vi började dagen med bästa sällskapet (EMMA) och sen skippade vi stranden och hängde i trädgården. Jag i gräset och killarna i poolen. Super skönt i denna värmen och det blir kanske stranden imorgon istället. För vi måste ju ha varit där i alla fall en gång denna sommaren. ;)

Alexander sover sen 19- tiden och jag känner mig väldigt effektiv ikväll och har precis redigerat klart en hel drös med bilder och även skickat iväg dom och nu tänkte jag fortsätta med nästa redigerings objekt och samtidigt pilla lite bloggdesign. Känns verkligen skönt att allt släppt och jag känner mig på topp igen nu ska bara den där j*kla hemsidan komma upp och sen är jag fit for fight inför en massa roliga fotouppdrag!
 
Kommentarer
Marie

Ohhh så fin blogg och fina bilder du tar, kul att du besökte mig =D

Beatrice

Hej! Jag skrev lite fel i mitt svar om mitt webbhotell. Jag köpte mitt domännamn på binero.se och inte bing, sedan flyttade jag den till one.se där jag köpte mitt webbhotell :) har det minsta paketet, det fungerar alldedes utmärkt!

Svar: Aha, okej! Har du då kopplat wordpress till din hemsida så du bygger den i det eller hur gör du? :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Anonym

Nej jag byggde faktiskt min hemsida i Adobe Dreamweawer cs5, det är ett program där du kan koda hemsidor och också "rita" dem så kodar den automatiskt. Det var inte alls svårt utan jag kollade på några grundläggande instruktionsfilmer på youtube och sedan provade jag mig fram. Sedan la jag upp de filerna i ftp'n på mitt webbhotell :)

jessica jansby.

träffas i veckan och fotografera lite?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback