Jag tror jag låter bilderna tala om eftermiddagen som varit. ;)
Kommentarer
Sara Björk

Härligt!!

Blue Velvet - Vegas mamma

Vilka härliga biler.. Han kunde varit här hos vega och badat tillsammans med henne. Hon älskar att ha sällskap i sin pool. =P

Blue Velvet - Vegas mamma

WOW... vilken fin header du har... Hur gör man för att få bilerna att bytas?

Blue Velvet - Vegas mamma

Sv; Vi flyttar till Skåne nästa sommar. Blir troligtvis i Lund eller där omkring =9
Jag lägger in min header som bild, så lägger inga koder. Kan inget om WP.. Men tacka annars! =)

Ida

Så fina bilder, vad använder du för kamera och vad för objektiv?

♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

här har vi oxå tatt fram poolen så lilleman fått plaska lite nu i denna värmen som vi haft =)

Beatrice Bolmgren

Åh vilka härliga bilder! :)

Lilla familjen

Vilka fina bilder, leendet smittar av sig! (:


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback