Lille M som började tycka det var tråkigt att det bara var mamma som blev fotograferad!
 
Tiden bara rinner iväg just nu och jag vet inte hur jag ska hinna med all redigering och annat som väntar. Just nu njuter vi bara helt enkelt av sista månaden innan skolan sätter igång. Igår var vi som  sagt på Tivoli i Köpenhamn så idag var vi totalt slut, alla tre och imorgon väntas marknad. Vi har helt enkelt haft och kommer fortsätta ha en fullspäckad vecka och jag ska försöka återkomma någon gång till innan veckan är slut. Har ju så himla mycket att visa er. Så håll ut är ni snälla, jag är snart back on track!
Kommentarer
Sara Björk

Haha, vilken söt bild! :)

Ika

Njut ordentligt! Ibland måste man få göra det :)
Kram

Frida

Haha, vilken underbar bild!!

Jonna Erlandsson

sv: Förstår det!
Haha! Jag har tagit den på avbetalning :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback