Nu tycker jag ändå allt att det kan bli vår..
Kommentarer
Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Tatueringar och piercingar.

Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/



STOR FRÅGESTUND! + MIN FÖRKLARING TILL LÄSARNA

www.tilldetsistahjartslaget.blogspot.com

Ika

Fin bild!

Håller med, vill inte ha vinter längre, får gärna bli vår :)

Jonna

Jag håller med, dock va det väldigt fint väder i Skåne idag. Kallt men strålande solsken, då är det okej med kyla tycker jag! :) Ja visst blev det lite bättre, jag har iallfall gjort ett försök själv men tröttnar så fort så jag lär snart mejla dig så jag kan få din experthjälp! ;)

Jonna

Vi bor i Ängelholm! :)

Sonja♥foto

Superfin bild ♥

Lucypath.com

Fina tulpaner :) Köpte själv en rosa bukett idag :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback