Snöar på idag också men väldigt slaskigt är det. Känns faktiskt inte så roligt. Lite vår och värme hade inte suttit fel men lite mysigt är det allt.

Idag har vi fått handlat in allt som Alexander behöver den kommande månaden. Ganska skönt att ha fyllt på lite så man slipper springa ner till affären sådär i sista minuten för att något är slut. Nu ska det pillas på en ny design till bloggen. Har nog gjort 100 st olika redan men vet inte riktigt hur jag vill ha den än så vi fortsätter att göra nya.
Kommentarer
Lisa, studentliv och politik

Titta gärna in och lämna en kommentar om betygssystem som jag bloggat om tidigare idag, vore jättekul att höra vad andra tycker om det :)

Kram

Bodypalace

=)

vicky

vill väldigt gärna veta vad du tycker om blom bilderna jag har fotat <3 tre stycken ligger ute på bloggen <3

malin [fotoblogg]

sv: åh tack <3 jodå det kan jag göra nångång under veckan :) kram

alexandra

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

Sonja♥foto

Suuuperfint! Lycka till med designen! :D

mary

du tar väldigt fina bilder, du har verkligen talang, du borde fortsätta med fotografering :)

Mimi

Jättehärlig blogg! Får verkligen en känsla av vår när jag ser den här bilden. Jättefint

mika

verkligen jättefint foto

Toviz

Vilken sjukt fin bild ! (:

Anonym

Väldigt fin <3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback