Utvilad och pigg var jag imorse men sen försvann det någon gång under dagen och sen dess har det mest varit segt och jobbigt. Varit sådär extremt uttråkad och inget hjälpte riktigtså nu ska det bli så skönt att få krypa ner i sängen. Imorgon väntas i alla fall en massa mys och när pappan kommer hem ska vi åka och hämta datorn som varit på lagning, vilket känns ganska skönt. Så vi hoppas på sol och lika fint väder imorgon som det varit idag.

Förresten, vad roligt att ni gillade den nya designen. Lite små saker till ska jag nog ändra men det känns ljust och vårigt så förhoppningsvis stannar den ett tag.

Det var även någon som undrade om jag kunde dra igång en bloppis på bloggen och ja, det kan jag göra. Det kommer upp någon gång nu i helgen så håll utkik och för er som undrade om min kamera så står det nu i sidomenyn om vad jag använder mig av.

Kommentarer
Foto - design - ung mamma till Klara

Sv: Ja, jag tyckte de med för själv tycker jag inte att hon är större en vad andra barn är i hennes ålder :) & rätt knas att dom kollar vikten så noga på barn som är så pass små fortfarande

Sofie - Mamma till två små

Sv: tack så mycket! Vad glad jag blir! :)

Design hade väl varit kul men inte just nu... Får bli sen när man börjat jobba och fått lite pengar ;)



Underbara bilder!

Jonna

Det blev superfint med nya designen och underbara bilder på en fin kille! :)

Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Vackra bilder som vanligt! :)

Nicole [ Foto & Vardag ]

Söt!

Becka [fotoblogg]

Fina bilder! =)

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med vackra, coola & fina bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna =)

Gillar du bilderna - följ bloggen! =D

Kraam

penny

Jätte fräsch design, ljus och fin :)



Söt kille också :D

ENDENISE

så fina foton! :) loove it!

Designen blev super fin :D



sv: Färger är bra det :D kram

Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Har du mcyket att sälja kan jag tipsa om loppi.se där är det gratis att sätta upp annonser! :)

Kram

sonja

Åååh, så söt han är!

Rebecca - den egensinniga

Oj oj, vad har den lille söte gjort med pannan?



Fina bilder, alltid kul att gå in på den här bloggen och se på de fina bilderna :)

Lucypath.com

Vad fint här blivit :) :)

Anonym

Tack detsamma!



Riktigt fina foton!

Klara

Otroligt söta bilder!!!! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback