Han börjar bli så stor. Snart är han 6 månader och halva hans första år har gått. Tänk att det bara är lite mer än 6 månader tills min LILLA kille blir 1 år. Var tar tiden vägen egentligen. Går resten av tiden lika fort som detta halvår så är han snart 15 år och odräglig. ;) Vi gör i alla fall vårt bästa för att njuta så mycket som möjligt men känns som man ändå inte gör det tillräckligt.

Men det är lika roligt och underbart varje dag även om det går så fort. Han börjar verkligen bli en liten person nu. Varje dag så ser man mer och mer av hans personlighet. Lik sin pappa är han till utseendet men är lika bestämd som sin mamma och får man inte som man vill (alltså pilla på datorn eller sladdarna) så är det lite som att hans lilla världen går under.

Älskade Alexander.



Glöm nu inte vara med i utlottningen om en personlig design den avgörs ikväll klockan 19.00 så passa på! HÄR finner ni utlottningen!

Kommentarer
Josefine

Redigerar du dina bilder? I så fall, hur? :) Tycker att du tar väldigt fina bilder! :)

katinka, mamma till Elias och Nora

Vad bra :) jag vill ha en helt ny design med allt så ska bara be min syster att ta lite kort på hela familjen så skickar jag beskrivning och allt till dig så snart :)!

Sofie - Mamma till två små

Tiden går allt för fort! Helt sjukt...



Sv: får fundera lite., men du är helt klart mitt första val om jag väljer att byta! :)

juliaa

tack :D kul du titta in! Brukar kolal din blogg :D

Sofia [fotoblogg]

Så fin!



Svar: Tack så mycket! (:

Lucypath.com

Fin han är! Har han mellannamn?

Tack för dina fina kommentarer btw :) Blir så glad varje gång :D :D Kramar

Lucypath.com

Svar: Jaa, jag har verkligen ritat massor med den :/ Men tycker det suger att den tog slut så fort ändå??

Klara

- The Fray är verkligen toppen!



Vilken charmig liten kille ni har. :)

Esmeralda Edenberg

SV: Men åh vad roligt, tack så mycket! :')

sara

Men tack! :) och du,detsamma, vilken otroligt söt kille =)

Elin - ung mamma till Klara

Hur får du länkarna sådär som du har dom i sidomenyn? :)

ENDENISE

tiden går ju sååå fort! Så fin han är ♥

Malin - Mamma till Alice och Lowe

Vilken sötnos! :D Jätte fin och mysig blogg du har! :D

Hanna - sjuksköterskestuderande

Vilket charmtroll :)

19 år och mamma till Theo

Såå fin han är :)

Lucypath.com

Svar: Hehe, tycker du? Ja dom är ju syskon :D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback