Det är verkligen inte ofta ni får se en bild på mig och inte så ofta som jag står framför kameran för den delen heller men idag hände det. För idag efter skolan fotograferade jag några av mina kompisar till deras bloggar och så och då hände det, en bild, kanske till och med att där blev två. Så nu ska jag pilla på en lite ny vinter design hade jag tänkt.

Annars är det dags för sjukstuga igen. Alexander har fått några hemska utslag/prickar som vi gissar är svinkoppor så imorgon ska vi ta och ringa BVC. Sambon återgår till sin praktik och jag blir lite halvt ensamstående då vi inte är vana med att han kommer hem så sent.
 
Kommentarer
Ika

Vilken fin bild! Du passar både framför och bakom kameran :)
Tänkte passa på att fråga också hur det går med min design? :)

Fanny

Superfin bild :) Gillar den på din fb sida också.

claudia

jättefin <3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback