Lilla C som jag fotograferade för ett tag sen som jag även fotad när hon låg i magen.
 
Förkyld som attan är jag med lite effektiv har jag hunnit vara idag och nu är alla fotojobb klara och jag kan släppa det fram tills nästa år. Känns super bra att inte ha mer på att göra listan för imorgon har jag julavslutning i skolan och sen har jag lov på riktigt. Super skönt!
 
Nu ska jag fundera ut lite om det blir någon form av års sammanfattning eller hur jag ska göra. Samt fundera lite på planerna för 2013. Vi är såå peppade på ett nytt år nu och jag hoppas att ni också är det och inte tror så mycket på jordens undergång imorgon! ;)
Kommentarer
vanessaljungdahl.blogg.se

MEN SÅ SÖT!

Sara Björk

Så fint! =)

Julia

väldigt fint.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback