Lite senare än vad jag hade tänkt men vad gör det? Jag kände att jag iallafall måste få upp det innan vi avslutar 2012 och börjar på ett nytt spännande år.

Vi hade en super mysig julafton hemma hos min faster med resten av släkten och vi hade det jättebra med godmat och det bästa sällskapet. Alexander klädde av sig när han satt och åt och nu hur mycket mat som helst.Jultomten kom förbi också med miljoner klappar till alla barnen och vi kan inte annat än vara nöjda över dagen. Väl hemma blev det julklapps spelet som jag och pappan ägde i och sen somnade vi trots  kaoset av kartonger och leksaker.

Med andra ord, vi är jättenöjda över julen och nu är vi redo för lite vår, hehe ;)
Kommentarer
Patience Palm Prottengeier

Eran tomte hade också bäst ser jag, haha. Skrattade gott åt systern som var vår tomte, ingen mage men ett par rejäla tutor hade hon!

Jennica - mamma till Melwin

mysiga bilder :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback