En ny extern hårddisk fick flytta hem till oss vilket var väldigt välbehövt då min andra var full. Men med en ny hårddisk krävs det jobb så nu håller jag på att lägga över tusentals bilder vilket såklart tar tid och vad passar då bättre än att rensa bland bilderna och titta vilken goding man kan hitta bland sommarens bortglömda bilder.
Det är synd det där,  man tar såå många bilder men vet inte vart man ska göra av dom sedan. Dom bästa skrivs ju ut och några pryder väggarna men alla andra. Ja dom ligger där men oj, så underbart det är att titta tillbaks på dom då och då.

Jag hittade iallafall denna underbara bild på världens härligaste skratt och den är en sådan som ska finnas i papperform inom en snar framtid. Nu fortsätter jag rensningen och tänkte även kolla igenom hur 2012 har varit. Perfekt lugnt arbete att göra nu under sjukdomstiderna!
 
Jag hoppas ni hade en bra jul och jag återkommer med vår. ;)
Kommentarer
Fanny

Åh va mysigt :D

Aroundimages

Ja det är verkligen härligt att ta sig en titt tillbaka. Bilderna får oss att minnas det vi en gång glömt. Jag älskar verkligen kolla tillbaka på bilderna och minnas.

Fick också köpa en ny hårddisk pga bilderna. Fick även rensa ut tusentals bilder ut arkiven.

Emma

sv: tack så mycket! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback