Ny design har det blivit ikväll. ALLT ÄR INTE HUNDRA ÄN, men jag kände att den fick komma in ändå. Dock laggar blogg.se väldigt mycket och dom flesta bloggar har sett konstiga ut den senaste tiden men testa att uppdatera och är det något som ändå ser väldigt knasigt ut så lämna en kommentar så jag kan kolla ! Så, vad tycker ni? Bättre/sämre?

Nu har jag klarat av min första skolvecka och det känns skitbra, klassen verkar super bra, likaså schemat och lärarna. Jag tror det kommer bli jättebra och Alexander har haft det jättebra dessa dagar och jag känner redan vilken energi och tålamod man har till honom när man kommer hem eftersom jag får vara jag och inte bara mamma litegrann också. Självklart saknar jag honom hur mycket som helst men han har det bra, lillskiten!

Imorgon packar vi ihop oss och far iväg till Falkenberg för BRÖLLOP. Min bästa (och enda, hah) stroebror gifter sig, tro det eller ej och jag agerar fotograf och gäst. Det kommer bli super även om han fortfarande är 19år i mina ögon och en odräglig skit.  

Kommentarer
Sara

Funkade ej att uppdatera, ser den fina gamla designen :/

Anonym

Sidan är för högt, så man ser inte presentationen och det.

Jennie Lenita - Trebarnsmorsa

Din sidomeny ligger så högt upp att jag kan bara se en del av arkivet

Svar: Hur ser det ut nu? :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Anonym

Nu är den alldeles för långt ner.

Jennie Lenita - Trebarnsmorsa

Jag skickade mail till dig så får du se hur det ser ut hos mig :)

Anonym

När man är inne för att kommentera, finns det ingen sidmeny alls. Plus att det är den gamla headern.

Anonym

När man är inne för att kommentera, finns det ingen sidmeny alls. Plus att det är den gamla headern.

Hannapanna

HEjsan! Superfin blogg med jättehärliga bilder!
Gör du bloggdesign till andra? Till wordpress?

// Hanna


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback