I brist på tid så får ni en gammal bild på min fina kille!

Idag hade jag min första skoldag. Det var nervöst och käneds jätte konstigt. Det har liksom inte sjunkit in att jag faktiskt ska gå till skolan varje dag nu framöver, att jag inte ska spendera hela dagarna med min lilla kille och alla våra fina mammakompisar och barn. Tiden har gått för fort..

Men det kommer säkert bli hur bra som helst och det känns samtidigt bra att nu har jag tagit tag i det och det är ju bara 3 år, haha. Så som ni förstår kommer det bli lite tomt här innan vi kommit in i nya rutiner men jag hoppas ni förstår.

Ta hand om er så hörs vi!
Kommentarer
Jennie Lenita - Trebarnsmorsa

Lycka till med skolan/ dagis :)

Fanny

Du kommer nog vänja sig så småningom =) Hoppas det blir bra,

Sara Björk

Håller tummar för dig =)

Ika

Det kommer nog gå bra! :)
Kram

Claudia

Jag tänkte avslöja det när jag är helt klar med min kropp :P, kommer snart att visa före å efterbilder också om jag vågar hihi :D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback