Fin Emma på vår fotorunda för ett tag sen!

Då var det måndag igen och en väldigt speciell måndag då detta är min sista vecka som mammaledig och på onsdag nästa vecka drar skolan igång igen. Det känns verkligen inte som det och jag kommer nog inte inse det fören kvällen innan. Det är verkligen super läskigt men samtidigt jätteskönt. JAG behöver detta, jag behöver gå i skolan, umgås med folk och framförallt skaffa mig en utbildning. Skolan verkar jättebra och jag tänker enbart tänka positiva tankar. Alexander kommer ha det jättebra och om en knappt månad börjar han dagis och det kommer också gå jättebra, det måste det! Åh, tiden har verkligen gått sååå fort!

 
Kommentarer
Stina Victoria Nilsson

Tack så mycket! Jadå, allt har gått superbra :)

Jennica - mamma till Melwin

men vad kul, då är jag inte ensam om att börja skolan igen :) dock så känner jag mig inte i form för att dansa, ska gå klart danslinjen... vi får väl se hur det går :)

anny

lycka till! nyfiken bara , men vilken linje är det tänkt ? ;)

Fanny

Japp! =) Det kommer gå superbra,


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback